Меню сайта
Game
Мини-чат
Наш опрос
праздники
Архив записей
- 2008 Август
- 2008 Сентябрь
- 2008 Октябрь
- 2008 Ноябрь
- 2008 Декабрь
- 2009 Январь
- 2009 Февраль
- 2009 Март
- 2009 Апрель
- 2009 Май
- 2009 Июнь
- 2009 Июль
- 2009 Август
- 2009 Сентябрь
- 2009 Октябрь
- 2009 Ноябрь
- 2009 Декабрь
- 2010 Январь
- 2010 Февраль
- 2010 Март
- 2010 Апрель
- 2010 Май
- 2010 Июнь
- 2010 Октябрь
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Сентябрь
Новое на форуме
Название : vLineAge2.ru приглашает сразу после конца света, 22.12, 17.00 МСК! | |
Название : Логомолотилки и с чем их едят | |
Название : Ketrawars.ru | |
Название : Журнал «Дніпро» запрошує літературні таланти! | |
Название : Ділимось смішними анекдотами та веселими історіями. | |
Название : Проект vLineAge2.ru приглашает Вас 19.10.2012 в 19.00 мск! | |
Название : Заключаем КД | |
Название : Любимый Фильм! | |
Название : <САМЫЙ РАЗВИТЫЙ ВОЕННЫЙ ГОРОД> | |
Название : Конкурс: Название альянса | |
Название : ы | |
Название : Предлагаем Свои Ранги | |
Название : Кто во что еще играет? | |
Название : Коллекция рыболовных узлов - Тема для рыболовов только | |
Название : отчет о поездке | |
Название : Lineage 2 Gracia Epilogue PvP Wars - взрыв в мире Lineage II | |
Название : Обо всем | |
Статистика
Онлайн всего: 1
Нубь: 1
Пользователей: 0
Друзья сайта
Поиск
Главная » 2009 » Сентябрь » 4 » Версия 0.3.2
00:47 Версия 0.3.2 | |
На ikariam.org появился анонс новой грядущей версии Естественно на английском языке. Я буду, как время позволит перводить. Или ждите, сегодня завтра появится и на русском форуме икариама
* Feature -- Vacation mode has been revised: A player can always go into vacation mode now. Fleets and armies that are on their way to another player's city will complete their current missions. However, new missions can only be started when the current mission has been completed. Stationed troops and armies (ie. a players' fleets in general) that are currently on their way somewhere are scattered. Building jobs are stopped when you enter vacation mode and are continued again once you have logged back into the game. Новое - Изменена работа режима отпуска. Теперь в отпуск можно уйти всегда.... Даже если флоты и армии в пути! Флоты и армии, которые в пути в другие города игрока закончат свои миссии. Однако новая миссия может быть начата, только когда закончится текущая миссия (не совсем понятно) Стационарные войска и армии, которые на пути куда-то, рассеиваются (реорганизация?) Строительство останавливается на режим отпуска * Feature -- Doubled storage capacity: A bit of Ambrosia allows you to double the amount of goods that are safe from pillaging. Новое - За амброзию можно удвоить количество застрахованной продукции на складах * Feature -- Protection for new players: Newly registered players cannot be attacked until their Town Hall has been extended to level 4, they have attacked another player or founded their first colony. Players that have an active Premium account are safe until the level 6. If a player becomes inactive, protection is forfeited. Troops cannot be stationed at newly protected player's cities, as they cannot attack in the first place. Новое - Защита для новичков: Новые игроки не могут быть атакованны до тех пор пока: - ратуша меньше 4го уровня и - они никого не атаковали и - они не основали колонию. Для игроков с Примьем аккаунтом - уровень ратуши - 6. Для ишек защита снимается. Невозможно оккупировать город новичка! * Feature- Trade offers enhanced: The Bargain Finder's results list now displays the supplier city's trading port size. Thus the duration of a mission can be estimated. Новое - В торговом посту наряду с предложением товаров указыввается порт продающего! Так что торговцов с маленькими портами можно будет игнорировать! * Feature- Battle system has been revised: Units and battle sequences have been completely changed. There are different positions or battle lines on the battlefield, which can be occupied by specific unit classes and that get involved in the combat action in different ways. The heavy infantry is at the front line on the main battle lines. On the sides, next to the heavy infantry is the light infantry and behind the main battle lines are the long-range units. The town wall has to be broken through in order for a battle to start in a city. Once a side manages to defeat an opponent's main battle lines, the battle is over. If there is not enough heavy infantry available, the battle lines are filled with other unit classes which will probably not be as successful during close combat. These positions, regardless of their city size have a limited capacity for units. The units who do not fit in any more, will not take part in the battle round, but will wait in reserve until they are needed. The units' parameters have been completely changed. This is also true for the building costs and the required upkeep. In general, these have reduced. You can find a more detailed description of the battle system in Ikipedia. Новое - Алгоритм боя был пересмотрен (опять?!) Войска и порядок боя персмотрен! (пипец!) Есть разные позиции в бою, которые занимаются разными войсками и они участвуют в битве по разному. Тяжелая пехота находится на перднем крае в центре и занимает главную линию сражения. Легкая пехота - по бокам и позади - войска действующие на расстоянии (лучники?) Что бы начать бой за город нужно сделать пролом в стене (!) Как только главная линии противника (тяжелая пехота) сломленны битва заканчивается. Если тяжелой пехоты не хватает заполнить , то фронт заполняется другими войсками, которые не так эффетивны в ближнем бою. Размеры боевых линий ограничены (но не зависят от размера города) (!) Те войска которые "не помещаются" не будут участвовать в раунде, а будут ждать когда место освободиться.... Параметры войск полностью изменены!!! Это включает и стоимость строительства и соджржания. Но вообще они были уменьшены (это наверное про стоимость).... * Feature -- New unit Spear Thrower: The spear throwers are a new infantry unit which are a start unit. Новое - Копьеметатель - новый тип войск начального класса.... * Feature- Island forum: Each island now has a small forum on it, which can be used by each player who has a city on that particular island. The forums can be accessed via the theatres on the islands. Новое - Островной форум: На каждом острове теперь есть островной форум. Заходить на форум можно через музей (theatres?) * Feature -- Tutorial for beginners: A tutorial with eight steps has been implemented into the game. During the tutorial, advisors explain the most important steps to take when you are new to the game and have just started playing. Новое - Руководство для начинающих: разработано специальное руководство для начинающих - 8 последовательных курсов, при прохождении которых вам поможет советник * Feature -- Barbarian village: There is now a barbarian village on the island of the player's capital city. It can be pillaged up to 10 times. The barbarians' loot and strength increases with every attack. Thus the new battle system can be tried out without making any new enemies. Новое - Деревня дикарей: На каждом островеесть деревня дикарей, на которую можно напасть до 10 раз. С каждым нападением сила варваров увеличивается. Это сделано для того что бы игроки могли потренероваться в новой системе боя... * Feature -- Global news: A new system has been implemented so that we can directly send you important news in the game. Новое - Глобальные новости: Важные сообщения в игре будут доноситься до вас новой службой новостей. * Feature- Research system has been revised: Previously, players could only choose their research section. The research points were then automatically invested into this section's research and the acquisitions were automatically researched. From now on, every player (taking the requirements for the research into consideration) can invest his research points into the research section of his choice. Research points are produced as normal. If scientists have produced as many research points as the possible research topics cost, the points can be swapped for the research by the research advisor. The Feature 'Swap crystal for research points' has been omitted. Новое - Система научных исследований изменена (продолжение) * Feature- Miracles revised: Every island has a miracle on it that has a particular effect. Players can build a temple in their cities, in which villagers can become priests. The maximum amount of priests is dependent on the expansion stage of the building. Priests produce a faith miracle over a specific time with a dynamic limit (depending on the level of the miracle and the maximum population of all cities on the island). Faith is reduced if a priest is removed from the temple or if the limit is altered. Every island miracle has a maximum of 5 levels and can be expanded by the community of the island. However in order to do this, luxury goods have to be donated. It is irrelevant which resource it is, but it cannot be a resource that is already produced on the island. Example: On a marble island, only wine, crystal or sulphur can be donated. The 5 levels determine the strength of the miracle effect. Players can trigger the effect of a particular level when the priests from all cities have achieved enough faith for the level. Triggering an effect does not reduce faith! Every player can activate the effect of a level regardless of the other players on the island. Miracle effects affect the player's complete account (all armies, fleets or cities). They have a limited period of effectiveness (usually two hours) and cannot be activated again for several hours afterwards (usually 20 hours). The previous effects are omitted completely. Новое - Чуда на острове будут работать: Игроки смогут строить храмы (новое здание!) в своих городах и отправлять туда жрецов. Максимальное значение жрецов будет зависить от уровня храма. Жрецы производят "веру". Уровень веры зависит от уровня чуда и от уровня максимального населения во всех городах на острове! Вера уменьшается, если удалить жреца или город. Каждое чудо имеет 5 уровней. Уровни повышаются совместно игроками острова. Для этого игроки должны вкладывать ресурсы (мрамор, вино, хрусталь и серу). Не важно какой ресурс, главное что бы он не производился на данном острове! Уровни чуда определяют силу эффекта этого чуда. Игроки могут "включить" чудо, когда жрецы во всех городах наработают достаточно веры. :) Чудо оказывает эффект на весь аккаунт игрока (все армии, флоты, и города). Чудо длиться ограниченное время (обычно 2 часа), и не может быть активировано снова в течении (обычно) двадцати часов. Эффекты которые были раньше исчезают полностью! * Feature -- World map shortcut list: This is a drop-down list on the world map; you can decide which islands you would like the map to be centered on here. Islands on which you have own cities and own stationed troops are automatically entered. Additionally another 5 islands can be entered -- which becomes a maximum of 25 if you have a premium account. Новое - Список часто посещаемых мест добавлен. В списке автоматически занесуться все ваши города, и оккупируемые. Вы можете редактировать список и добавлять свои города - до 5. Или до 25, если у вас Примиум аккаунт.
Quote * Bugfix -- Goods request at the Trading Post was not deleted when the building was demolished * Bugfix -- Troops sometimes withdrew to the wrong city * Bugfix - Errors occurred during the marking of new city messages * Bugfix -- The display error in the in the Workshop has been fixed * Bugfix -- Cultural goods could be accepted several times * Bugfix- Sometimes villagers fled if an ally pillaged from the city * Bugfix -- When the growth of a city stagnated, the unhappy smiley was displayed As you might have noticed, there is a small number of bug fixes announced. This is because this is only a summary of changes, the changelist would be too large if we included all of the bugfixes included in this update. A number of user suggestions have been incorporated into this update, and we would like to take this moment to thank you for all your suggestions, keep them coming. This version will go live on test server tomorrow (Friday, 4th September) during the day and you can report all bugs you find in the Test Server bug forum. Also we would like to ask you that report all spelling mistakes or grammatical errors you find, as there are over 6,000 new lines of text, help files etc. | |
|